Retur

Vores tilbagebetalings- og returneringspolitik varer i 14 dage. Hvis der er gået 14 dage siden dit køb, kan vi ikke tilbyde dig fuld refusion eller ombytning.

For at være berettiget til returnering skal din vare være ubrugt og i samme stand, som du modtog den. Det skal også være i den originale emballage.

For at fuldføre din returnering kræver vi en kvittering eller købsbevis.

Send venligst ikke dit køb tilbage til producenten.

Der er visse situationer, hvor der kun ydes delvis refusion:

Bog med tydelige brugsspor
Varer der er blevet åbnet.
Enhver vare, der ikke er i sin originale stand, er beskadiget eller mangler dele af årsager, der ikke skyldes vores fejl.
Enhver vare, der returneres mere end 14 dage efter levering

Tilbagebetalinger

Når din returnering er modtaget og kontrolleret, sender vi dig en e-mail for at meddele dig, at vi har modtaget din returnerede vare. Vi vil også give dig besked om godkendelse eller afvisning af din refusion.

Hvis du bliver godkendt, vil din refusion blive behandlet, og en kredit vil automatisk blive anvendt på dit kreditkort eller oprindelige betalingsmetode inden for et vist antal dage.

Forsinkede eller manglende tilbagebetalinger

Hvis du ikke har modtaget en refusion endnu, skal du først tjekke din bankkonto igen.

Kontakt derefter dit kreditkortselskab, det kan tage noget tid, før din refusion er officielt offentliggjort.

Kontakt derefter din bank. Der går ofte en vis behandlingstid, før en refusion bogføres.

Hvis du har gjort alt dette, og du stadig ikke har modtaget din refusion endnu, bedes du kontakte os på {email address}.

Udsalgsvarer

Kun varer til almindelig pris kan refunderes. Udsalgsvarer kan ikke refunderes.

Forsendelsesretur

For at returnere dit produkt, skal du sende dit produkt til: Morten Engebretsen AS, Dronningensgate 28, 0154 Oslo, Norge.

Du er selv ansvarlig for at betale for dine egne forsendelsesomkostninger for returnering af din vare. Forsendelsesomkostninger kan ikke refunderes. Hvis du modtager en refusion, vil omkostningerne ved returfragt blive trukket fra din refusion.

Afhængigt af hvor du bor, kan den tid, det kan tage for dit ombyttede produkt at nå dig, variere.

Hvis du returnerer dyrere varer, kan du overveje at bruge en sporbar fragtservice eller købe fragtforsikring. Vi garanterer ikke, at vi modtager din returnerede vare.

Brug for hjælp?

Kontakt os på post@engebretsen.dk for spørgsmål vedrørende refusion og returnering.

LEVERING

Varer sendes straks efter vi har modtaget bestilling, senest 2 virkedager efter. 

FORTRYDELSESERET PÅ DIGITALE VARER

Ved køb af digitale varer accepterer du, at dine 14 dages fortrydelsesret bortfalder.

BETALING

Betaling kan ske via kreditkort. Beløbet hæves først på dit kort, når varen afsendes. 

PERSONDATAPOLITIK

Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:

Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.

Vi registrerer og videregiver de personoplysninger, som er nødvendige for at kunne levere varen til dig.  

Personoplysningerne registreres hos Morten Engebretsen Aps og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes. 

Vi samarbejder herudover med andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.

Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse. 

Den dataansvarlige er Morten Engebretsen Aps.

Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til. Du kan også kontakte os, hvis du mener, at dine persondata bliver behandlet i strid med lovgivningen. Du kan skrive til os på: post@engebretsen.dk

KLAGEADGANG

Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte post@engebretsen.dk.

Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:

Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
www.forbrug.dk